Biz nereye gidiyoruz?
Bu Kutup Yıldızı'dır. İnsanlar ile büyücüler yüzyıllardır bu yıldızı takip ederek başka ülkeleri işgal ettiler, başla halkları ele geçirdiler. Onların zenginliklerini yağmaladılar. Çok para kazandılar, çok servet yaptılar, ama vicdanlarını yitirdiler. Vicdanları ile birlikte yitirdikleri birşey daha vardı: mutlulukları. O yüzden biz kutup yıldızını izlemeyeceğiz. En parlak yıldızı olan Venüs 'ü izleyeceğiz o güzelliğin temsilcisidir. Biz güzelliğin peşinden gideceğiz.
Kitap güzel akıcı fakat ihanete uğramış bir kişinin öfkesini, acısını kaleme aldığı sayfalarla dolmuş. Çok sevip sevilmemenin verdiği acıyı iliklerine kadar hissettiriyor, sağlam düştüğünü görebiliyorsun ama keşke kalkarken yaşadığı tecrübelerine daha fazla ağırlık verseydi. Evet fazla acı çekmiş çokta sevmiş ama giden gittiği yerde bitmeliydi. Sanki gelse iki kelam etse o kadar acı çekmesine rağmen kabul edecekmiş gibi sevgiliye yazılmış ama iletilmemiş mesajlar gibi geldi bana.
Yine de yüreğine,kalemine sağlık yazarın.
Yalnız AnlaşıldıkSongül Ünsal · Olimpos Yayınları · 20181,342 okunma