Yaşamayacaksın
Tüylerin diken diken olmuyorsa bazen
Bir nedenden ,
yaşamayacaksın...
Gözlerin benzetmiyorsa bir şeyleri bir şeylere,
Duyar gibi olmuyorsan bir şeyler bir yerlerde,
yaşamayacaksın...
Aynıysan ölenlerle ,doğanlarla olacaksan aynı, gülümsetmeyeceksen kimseyi ,
yaşamayacaksın ...
Gerek yok çünkü...