Çok naziksiniz ve dediğinize bende katılıyorum. Bir yerde sorum aslında, gerçekten günümün önemli bir miktarını buna sarf etmek istediğimden geliyor. Bunun olması için de tabiki gelir problemi yaşamamak gerekir. Full time okuma ve yazmaya odaklanmayı içeren hayalim, hayal olarak kalsın istemiyorum pek...