Netany Ariwolder

Netany Ariwolder
@Netany
☆temiz içerik☆ <Sanki sürekli değişiyorum...> YouTube: netanyariwolder Instagram: imnetany/netany_cateye Tiktok: netany.ariwolder
Son değil ilk hava bükücü
8/10
·344 syf.··
2025 2. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 28 Nisan 2025 05:43
Yaza giriş serim olarak başlamıştım çünkü o tarz bir vibe olduğunu düşündüm işte içinde büyüler elementler ve aşk olan bir seri olarak biliyordum. Eğlenceli olsun dedim tam yaza hazırlık. Öyle de oldu benim için aslında. Tahmin edemediğim şey ise kan vahşet savaş kısmıydı çünkü daha yüzeysel olur diye sanmıştım bu seride ama baya anlatmış hani bölüm olarak geçmese de gerçekten +18 kan yaralanma vs var. + lar ve - ler : Beni gerçekten eğlendirdi. Amacım buydu zaten okurken. Hatta sürükleyiciydi de. Kızımızın hava kullanıyor olması çok hoş bir konsept ki nadir bulunan bir ana karakter gücü. Bu yüzden insan heyecan yapıyor Avatar Son Hava Bükücü nostaljisi yaşıyorsun ama kitaptan o tarz bir şey beklemeyin yani çizgi filmle alakası yok. Daha çok klasik romantasy serilerinden. Klasik demişken klasik şeyler de çok vardı ancak farklılıklar da vardı. Beni rahatsız etmedi zaten usta bir seri diye elime almadım kitabı. Hem bilirsiniz ki klasikler de iyi bir aktarımla güzelleşir. Kitapta mantık eksikleri olduğunu da düşünüyorum ama bunu okurken pek hissetmiyorsunuz. Mesela kızımız başta büyücülere resmen ırkçılık yapıyor ve daha sonra kendisi büyücü çıktıktan sonra arkadaşlarının ona aynı şekilde davranmasını haksız buluyor. Sen de öyleydin diyor insan ama büyük ihtimalle yazar bu olayı tek cümlede yazıp geçtiği bir yerde kendince açıklamış ama tek cümle olunca akılda kalmayabiliyor. O kısım ise ailenden biri büyücü olunca onları reddetmemen ve yokmuş gibi davranmaman veya ölmesini istememenle alakalı bir kısımdı. Veya mesela kızımız hanedan üyelerine karşı çok rahat davranıyor. Buradan da ona bu şekilde davranmasına izin verme sebeplerinin onun rüzgargüdücü olması olduğunu düşünüp zaten bana bir şey yapmazlar düşüncesi oluyor. Kendince açıklamaları var diyebiliriz. Bazı
Fantastik
Hava UyanıyorElise Kova · Yabancı Yayınları · 20164,167 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
EDWARD MI JACOB MI?
Puan vermedi·576 syf.··
2025 1. kitabı
·
15 günde okudu
·
Okunma: 12 Ocak 2025 17:34
Oh bitti sonundaaaaa Okuyamadığım çok gün oldu bu da süreci uzattı. Neyse. Şimcikkkk Ya gerçekten 1 den 4 e katlanarak güzelleşti seri. Sonsuz romantizmden uzaklaştığımız için mi bu kadar hoşlandım bilmiyorum gerçi sjsjjs Ama güzeldi keyif aldım. Benim için birinci ağızdan anlatım fazla detaylı ve gereksiz uzamalı gelir normalde. Bu seride de öyle oldu ama yapacak bir şey yok. Hiç aksiyon olmaması biraz üzdü biraz da sevindirdi. Olması gerektiği gibi ilerlediği için sevindirdi ama filmdeki gibi Alice in gelip savaş sahnelerini Aro ya göstermesi falan yoktu ki bu da kitapta savaş olmadı demek oluyor. Birinci kitaptan beri dövüş savaş kısımlarını hep atlıyordu zaten. Aro koleksiyoncu bir manyak olmasaydı beni çok cezbederdi. Yemin ediyorum sayesinde hikaye çok daha heyecanlı oldu. Aro olmasa napardık bilmiyorum yani djsndj Renesmee ye bir kitap çıksaydı oturur okurdum. Hala Alice ve Jasper dan daha çok şey görmek isterdim. Ama tabiki Alice ilk kitaptan beri olduğu gibi yine her şeyi kurtardı. Kendimi çabalarımdan dolayı tebrik ediyorum. Bu kadar uzun sürdüğü için de kendimi affetmeye çalışıyorum hdjsjdjs İnsanın içinde bir his kalıyor. Jacob ve Renesmee yi ileriki hallerini görmek istemek gibi. Veya Garret ve Kate i ve Tanya yı tekrar görmek gibi. Özellikle hem annelerini hem de kardeşlerini kaybettikten sonra bunların üstesinden gelebilecekler mi falan. Jane ve Alec in ölmesini isterdim. Aro ya sempatim var ksjdjsjsjd ama ikizler iğrendiriyor beni. Volturi nin eşlerini görmek de isterdim bir de sıkılmadan o şatoda nasıl tozlanmayı başarıyor bu eski vampirler çok saçma geldi. Savaşsız kayıpsız da fantastik kitap oluyormuş. Ama gerçekten romantizm bana fazla geldi djskdjjd Her yeni kitap yeni olaylar getirdi ve Jacob ın da baya uzun yerleri vardı okuduk bana ilaç gibi
Fantastik
Şafak VaktiStephenie Meyer · Epsilon Yayınevi · 201918,3bin okunma
Puan vermedi·488 syf.··
2024 14. kitabı
·
13 günde okudu
·
Okunma: 26 Aralık 2024 09:10
Her kitapta daha iyiye gidiyor seri. Ay yine de hala özdeşemedim gerçekten yıllardır okumamanın bir sebebi varmış. Neyse ama kurgu olaylar falan çok güzel. Jacob a çok kızıyordum haddini aşıyor diye ama çocuk haklıymış. Edward a da yazık gerçekten ya ne çekti şu kızdan. Bu kadar anlayışlı bu kadar temiz olması normal değil bu vampir veledinin tamam mı. Bella tam dövmelik. Ikisine de acı çektiriyor çocukların. Daha önceden de mantıksız gelirdi iki kişiye aşık olmak aynı anda. Hala pek anlamış değilim. Anlamaya çalışıyorum. Böyle bir şey var mı ulen? Neyse Alice çok iyi arkadaşlar. Jasper a da bayılıyorum. Ikisini daha çok görebilmek isterdim. Seri genel manada bana göre değil. Anlatım birinci kişiden diye galiba, sürekli eksik bir şeyler var. Yetersiz gelen sahneler var. Falan. Bu üçüncü kitap ilk ikisine göre daha iyiydi. Galiba, tahmin ettiğim gibi, dördüncü kitaba kadar daha katlanarak iyiye gidiyor. Yani genel manada daha severek okutturuyor. Gerçekten birinci kitapta zorlandığım kadar değil. Filmde hiç sebebini nereden çıktığını falan anlamadığım şeyleri anlamak güzel jsjsjsj
Edebiyat
TutulmaStephenie Meyer · Epsilon Yayınevi · 201918,2bin okunma
10/10
·208 syf.··
Beğendi
·
2024 13. kitabı
·
29 günde okudu
·
Okunma: 21 Aralık 2024 22:45
Bu üçüncü bitirişim galiba. Diyecek söz yok aslında sadece buraya kaydettiğim her kitabın bir incelemesi olsun diye yazıyorum. İnsanı baştan sona, içten dışa hem ilim hem bilim hem iman hem Kuran ile dolduran ahir zamanın ilacı Risalei Nur.
İman ve Küfür MuvazeneleriBediüzzaman Said Nursî · Rnk Neşriyat · 20196,2bin okunma
Puan vermedi·392 syf.··
2024 12. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 13 Aralık 2024 23:21
Bu kitap biraz daha hoşuma gitti ve sebebinin Jake olduğunu biliyorum. Sevecen biri felan ama bence çok daha mantıklı bir şekilde ilerledi aralarındaki her şey. Anlaması ve hissetmesi daha kolaydı. Bella nın garipten Edward'ı duymasının bir sebebi olur diye düşünmüştüm. Ama öyle değilmiş yani Bella manyamış. Sebebi olsa iyi olurdu yani sonuçta fantastik bir kitap ve bunu bekliyordum. Neyse, Edward ile ilişkilerini benimsemek uzun sürmüştü çünkü mıknatıs misali aşık olmuşlardı. Jacob ile Bella ise beraber vakit geçirdiler ve her şey daha anlaşılırdı. Tamam tabiki aşık olabilirler hemen ama ben bunun gelişimini ilk kitapta bilmiyorum yani yeterince hissedemedim. Ne kadar aşık olurlarsa olsunlar, Edward soğuk ve Jake sıcak kesinlikle. Jacob ın kurtadama dönüşme süreci felan da güzeldi. Of kısaca Edward hala bana biraz yabancı geliyor. Konuşmaları davranışları da zaten farklı. Gerçekten 100 yaşında gibi ama Bella ise ergen. Belki de süreci uyuşturamama sorunum budur. Neyse Volturi'ler de eğlenceliydi bence. Kısa sürse bile. Postit falan kullanmadım bu kez. Gerek duymadım, bir kaç öğrendiğim şeyi kafama kazıdım sadece o da yetti ama sıkılmadım okurken. Daha çok anlatı daha az diyalog vardı ilk kitaba göre.
Edebiyat
YeniayStephenie Meyer · Epsilon Yayınevi · 201919,5bin okunma