Neettttt

“ Ölsem sorun olmazdı fakat iş yaralanmaya, kanımın akmasına falan gelince, hiç istemezdim.”
Reklam
“ Gizlice büyük, şiddetli bir neşe arzuluyordum. Ardından nasıl bir üzüntü gelirse, ne kadar kötü olursa olsundu.”
“ Ah insanlar birbirleri hakkında en temel şeyleri bile bilmiyorlar.”
“ Ama belli ki bununda tek bir darbesi ile bir at sineğinin canını alabilecek bir kuyruğu vardı.”
Hepimiz biraz buyuz..
Ben Tanrı’dan bile korkardım. Tanrının sevgisine değil, gazabına inanırdım. Bu yalnızca Tanrı’nın kırbacını yemek üzere mahkemeye çıkıyormuşum gibi bir histi. Cehennemin varlığına inansam da cennet benim için yoktu.”
Reklam