Bana kalırsa kürk mantolu madonna hiç yaşamamıştır. Kendisi karakterimizin tamamen hayal ürünüdür. Evet bu çılgınca..Bir müzede tablo olarak görülen Kadın , tam anlamıyla o büyücü güzelliğinden ziyade karakterimizin beklediģi şefkat duygusunu bütünleştiren bir hayal ürünü..