Kitap okuyup dinleyenlerin sevdiği bir platform diye düşünüyorum. Bu çekilişe karşı çıkan Her kimse , ne kitap okumuştur ne de dinlemiştir. O yüzden bu cahil insanlarla muhattap olmamak en iyisi. Kitap çekilişlerini ben diğer tüm çekilişlerden farklı yerde tutarım. Kitap hediye etmek , kitap kazanmak bambaşka bir şey. Mutluyum en azından onun evine yollanmayacak bu kitap. Ne yazık raflarda tozlanacaktı düşüncesi gibi. Hatta belki de insanlığı gibi kaybedecekti kitabı da.