Okuması çok zahmetli bir kitap. Olaylar arap saçı, diyaloglar tarsız tuzsuz. Kendi alanındaki başarısına söz yok ama heyecanlandıracak tek bir bölümü dahi okumadım diyebilirim. Belki başka bir zaman şansımı tekrar denerim.
Akın, benim için genel anlamda ne iyi ne de kötü bir kitap. Başlangıç çok bilimsel olsa da olayların gelişme aşaması oldukça heyecanlıydı. Fakat sonu da pek tatmin edici olmadı. Biraz aceleye gelmiş gibi hissettim. Yine de değişik fikirleri nedeniyle okunabilir.