Tanrı yarattıklarına karşı, bozguna uğrayıp mahvolmuş göründükleri koşullarda bile ne kadar merhametli davranabiliyor!! En acı hükümleri bile tatlılaştırıp zindanlarda, hapishanedeyken bile kendisine şükretmemiz için nedenler sunabiliyor!!
Oldukça güzel başladı ; iyi ilerledi sonradan sakinleşti ve rutin bir final ile bitti. Yazar yazarken heralde canı sıkıldı da romanı, “yeter bu kadar” diyip bitirdi. Ama konusu falan biraz farklı 10 üzerinden 7 verdim yinede. Okunacak daha güzel kitaplar da var….