Ramazan ayında gündüz zaman geçirmek için alıp okumaya başladığım ve öyle sardı ki hiç bitmese keşke diyip bitince boşluğa düştüğüm 10 numara beş yıldız bir kitap. Olay örgüsü insanlarların duyguları çok güzel aktarılmış. 1000 sayfalık kitapta tek bir mantık hatası dahi rastlayamadım. Günümüz yazarlarının daha öğrenecek çok şeyi var. okumanızı tavsiye ederim.
Ve Anna’nın okuduğu kaygılarla, aldatmalarla, dertlerle, kötülüklerle dolu kitabı aydınlatan mum; her zamankinden daha parlak ışıldayarak daha önce karanlıkta kalan her şeyi aydınlattı, çatırdamaya başladı, sönmeye yüz tuttu ve sonsuza dek söndü.