Nedim

Nedim
@Neyn
Demek hayat böyle iki adım ilerisi bile görülmeyen sisli ve yalpalı bir denizdi."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sana kızgın değilim. Sana kizmayacak kadar seni iyi tanıyorum. Sonra seni seviyorum. Bu sevgiyi her gittiğim yere beraber götüreceğim. Hoşça kal..."
Herkese umuttan bahsediyorum, içimde zerre kadar umut kalmamışken ..."
Ben daha çok kendi içimde yaşayan bir insanım...
Dünyada en korkunç şey, ümidini kaybetmektir..."