Nedim

Nedim
@Neyn
Ne diye benim ruhumun ahengini bozdun?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bu kadar ümitsizliğe düşecek ne vardı sanki?
Doğrudan yana olduğum için daima acı çektim.
İnsan ruhuna küçük bir şalgam kadar bile değer vermiyorsunuz.
Dünya sanki sağır olmuştu gökyüzüne yükselen çığlıkları duymuyordu.