Nedim

Nedim
@Neyn
Eski zamanları anmak harika olur, değil mi?
Reklam
Her açıdan beni üzecek birinin daima olacağını hissediyordum.
Kendime karşı duyduğum nefret giderek ezici bir hal alırken ruhum boğuluyordu...
Hayatımın baharında tek başıma yaşayıp gidiyordum.
Hayatımı, var olmayan başarılarımı ve tüm beceriksizlerimi düşündüm...
Reklam