Nedim

Nedim
@Neyn
Belki de herkes yapabileceklerinin ötesine geçebilir.
Reklam
Kafasının düşüncelerle dolduğu belliydi ve kendini dünyaya kapatmıştı.
Bazen insanlar güzeldir. Görüntüleriyle değil, söyledikleriyle değil, olduklarıyla...
Bahaneler uydurabilirsiniz ama onlara inanamazsınız...
Güneşi beklemek yerine onu kovalamayı tercih ederdim.