Nedim

Nedim
@Neyn
Dünyayı güzellik kurtaracak. Bir insanı sevmekle başlayacak her şey..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ama acı gerçek buydu; çaresizdik.
Yüreğim sızlayarak seni özlediğimi bilmeni isterim."
Bir yerde kötülük varsa, oradaki herkes biraz suçludur."
Mademki insanlar birbirine acı veriyordu, o zaman en güzel şey hayata meydan okumak ve mutlak bir yalnızlığı seçmekti."