Nedim

Nedim
@Neyn
Bir kız ne kadar çok kapanırsa o kadar iyi karşılanır. Ve herkes onun edepli olduğunu düşünür."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Günün sonunda ne olursa olsun biz mutsuz ve yalnızız..."
Herkes birbirini öldürüyor. Her yerde kan, korku ve çürümüşlük kol geziyor."
Eğer insan çok fazla şeye gereksinim duyuyorsa, bu büyük bir yoksunluğun göstergesidir."
İşte küçük bir gerçek öleceksiniz ."