Aşklarını kendileri yaratır,sonra da elleriyle yok mı ederdi bütün kadınlar,yoksa ben mi böyle tuhafım?
Yalniz bir kadın güçlü olabilir miydi?
Mutlu olabilir miydi?
Herkes ya kendi hikayesiyle baş başa kalıyor ya da kendi hikayesini bir kitapta buluyordu mutlaka!
Ayşe Kulin bu kitabında bir hesaplaşma yüzleşme yazmış handan ve han derya kayhan defne neler yok ki neler gezi olayları bile var okunması gereken bir seri bence tabiki renkler ve zevkler tartışılmaz bu benim fikrim