Kitabı okuduktan sonra beni en çok düşündüren, belki Samsa ile empati kurarak, çevreme ve aileme, hayata karşı dik durmaya çalışarak verdiğim desteği veremez hale gelirsem ne olur düşüncesi sardı.Uzun uzun düşündüm. Bir gün çevrem için yararsız hale gelirsem ne olur? Daha çok okuyup daha çok düşünmek gerek..