N.k

📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanlar,iyiliğe değil incinmeye karşılık vermeye heveslidir.Buna hazırlıklı ol
Alıntı
N.k
Vaaaayyy !!
Bu gecenin sorusu:
Hayattan bıkmış ve hiç bir enerjisi kalmamış birine ne söylemek isterdiniz?
Alıntı
N.k
Artık yenilik zamanı derim. Eskiyi at, yenisini al :)))
Günaydınn...
Güne kafamı kurcalayan bir soru sormakla başlayacağım 🙈 Beni bağışlayın ama neden herkes birbirine hocam diye hitap ediyor burda🙈😄 gerçekten merak ediyorum.
Düşünce
N.k
Hiç sevmem bu hitabı... Bey, hanımefendi daha nazik bir hitap bana göre...