Kitap yarım kalmış bir kitap olduğu için okuma merakı uyandırdı bende. Fakat okuduğumda pekte ilgi çekici bir yerini bulabildiğimi söyleyemem. Okumak isteyenler okuyabilir tabii ki ama öyle illa okunması gereken bir kitap olduğunu düşünmüyorum.
Kitap yarım kalmış bir kitap olduğu için okuma merakı uyandırdı bende. Fakat okuduğumda pekte ilgi çekici bir yerini bulabildiğimi söyleyemem. Okumak isteyenler okuyabilir tabii ki ama öyle illa okunması gereken bir kitap olduğunu düşünmüyorum.