Seneye bitiririm anca dediğim kitabı hiç tarzım olmadığı için bir an önce bitirmek amacı ile okudum. Seveni vardır tabiki ama benim tarzım olmayan sırf yarın kalmasın diye okuduğum bir kitap oldu bence türk dizisi tadında hiç bir nedeni yokken birbirlerine aşık ama uzak durmayı tercih eden iki gencin kitabı. 600 küsür sayfada ben Mehmet ve Feride' nin neden böyle yaptıklarını çok anlamadım. Çok mutlu bir aile herkes bir biri ile açıkken onlar için sevgide buluşmanın zor olması çok benim tarzım olmadı. Beni en çok etkileyen Eyşan ve Ozan olayı oldu ki bence oda klişe diye düşünüyorum. Yazarın dili akıcı olmasa büyük ihtimalle yarım bırakacağım bir kitap olurdu.