Öncelikle merhaba. Okurken spoiler içeren bir tanıtım okuyacağınızı bildirmek isteyerek sözlerime başlıyorum. Kitap içeriğiyle başlayacak olursam bana göre çok dikkat çeken ve okumaya başlayınca bırakasınız gelmeyecek bir kitap. Ece'nin başına gelenlere yenilmeyip her seferinde daha güçlü başlaması beni gururlandıran bir noktaydı ve özellikle bu sahneler çok hoşuma gitti. Ancak eğer taciz olaylarına vs hassaslığınız varsa okumanızı önermem çünkü kitabın içeriğinde birçok yerde Ece'nin eniştesinde mağruz kaldığı konu taciz,kitabın sonlarına doğru gittiği görevde edildiği taciz vs yer alıyor ama buna rağmen güçlü bir kadın anlatılıyor. Güclu bir karakter okumak isterseniz benim önerecegim kitap kesinlikle bu olur. Siz de okumak isterseniz yorumlarınızı bekliyor olacağım. Kendinize iyi bakın
Öncelikle herkese merhaba ikinci kez çerezlik kitap önerisiyle geldim. Yine 80 dk içerisinde okuyup bitirebileceğiniz hatta ara vermezseniz daha kısa sürecek bir kitap yalnız aralarda çok fazla hüzün barındırdığı için ölüm içeren kitaplar sevmiyorsanız okumanızı tavsiye etmem. Yazar kendi hayatında gördüğü yaşadığı şeyleri tavsiye üzerine öykü halinde kitaba aktarmış ve çok güzel akıcı bir anlatım olmuş. Öykü ve anı tarzı kitaplar sevenleri kitaba bayılacaktır. Benim en hoşuma giden kısım Metin adında nöbetçi bir askerimiz vardı üstlerde onun olduğu iki kısım beni cezbeden noktalardı. Eğer okuyacak olursanız bana da yazmanız ve fikirlerinizi belirtmenizi çok isterimm