📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Öncelikle incelemenin içinde spoiler bulunacağı için kendiniz heyecan içinde okumak isterseniz daha sonraya bırakabilirsiniz. Kitaba başlarken çok değişik hissetmiştim yani darbe zamanında askerlerin alınması,işkence uygulanması vs ile başladığı için sıkıcı olacağını düşünüyordum. Yalnız biraz daha ilerleyince Ahmet'in hikayesi oldukça sarmaya başladı,Beşir'le tanışmaları hiç tanımadığı bir insanın kendisine yardım edişi,Gülizar'ın o masumane sahneleri beni o kadar kendine çekti ki anlatamam. Eren'in vefat ettiği sahnede gözlerimin dolduğu,Ahmet her bir kötü haber alıp ağladığında ben de onunla birlikte ağladığım kadar Beşir'in çoğu sahnesinde kahkahalar attım. Dolu dolu her sayfada en az 1 cümle çizdiğim harika bir kitaptı. Herkesin alıp okuması gereken hayat dolu bir kitap,benim favorilerimde kesinlikle yer aldı sizin de alacaktır. Arzu YıldızSokak