İnsanlar, ölülere karşı doğal bir saygı gösterirler. Karşılarındaki, kısa bir süre önce ölmek gibi kişisel, yüce bir aşamayı geçmeyi başarmıştır çünkü.
Dünyadaki insanların büyük bir kısmı kendi kendilerine bir şeyler düşünmeyi beceremiyordu. Üstelik özellikle düşünmeyi başaramayan insanlar da başkalarının konuşmasını dinlemezdi.
Başka kimlerin bahtı açıktır, biliyor musunuz? O kimselerin ki yaptıkları en önemsiz, dahası en delice işleri büyük unvanlarla pazarlar ve bu işleri insanlığın kurtuluşa ermesi ve yükselişi uğruna yapılmış ulvi özveriler gibi gösterirler. Böyle düşünüp eyleyebilenlerin -ne diyeyim- bahtları yine açık olsun!..