Psikoloji diyor ki, hayatta her insanla tanışmanın bir nedeni vardır;
Ya hayatını değiştirmen için onlara ihtiyacın olacak,
Ya da onların hayatını değiştirmen için sana ihtiyaçları olacak...🌼🌙
İçimde büyüttüğüm, beslediğim, yaşattığım hiçbir şey dış hayatla örtüşmüyor. İçimde başka bir iklimde yaşayıp durmanın hüznünü sürekli duyup duracağım.
#AhmetUluçay