Yaş ilerledikçe,
Daha farklı davranıyorsun insanlara.
kızmıyorsun, küsmüyorsun eskisi kadar.
'Haklısın' kelimesini daha çok kullanıyorsun cümlelerinde.
Daha fazla zaman ayırıyorsun kendine.
Yaş ilerledikçe,
Daha iyi seçiyorsun kalbinde yer verdiklerini.
Ve daha çok seviyorsun.
Oldukları gibi kabul ediyorsun insanları.
Yaş ilerledikçe,
Daha iyi alıyorsun bazı şeyleri .
Seni sevmeyeni hoş görmeyi, Sözünü esirgememeyi.
Sevdiğini söylemeyi geciktirmemeyi, içinden geleni, Hayallerini,
Seni sen yapan şeyleri,
Yarınlara ertelememeyi öğreniyorsun.
Ve anlıyorsun ki, Gidenler değil ,
Yanında kalanlardır asıl mutluluğun.