Öyle bir yere varıyor ki insan, hep biraz sessiz, hep biraz durgun.. öyle bir şey ki bir şekilde insanin içinde ifade edilemeyecek türde bir arayışa dönüşüyor.. Ama insan iyi kalabiliyor, tüm güzellik burada yatıyor aslında... insan bir şekilde bir çok şeyin üstesinden gelmiştir. Ruhuna bir kere bir güzellik dokunmuştur ya. Gerisini pek ciddiye alamıyor. O güzellik tüm her şeye en güzel teselli olmaya yetiyor...