NİKOLAS

NİKOLAS
@Nikolass
𑣲𝐆
Bir anda silen insan
Bir an değildir siz bir an sanıyorsunuzdur.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Biteceğini bile bile Yeni bir ilişkiye başlamak
Yüzyıllardır izlenmesine rağmen hiçbir seyirci sahneye fırlayıp Romeo'nun zehirli ikisiri içmesine engel olmamıştır . Sonunda geminin batacağı bilindiği halde titanik defalarca izlenmiştir . Bitecektir korkusuyla aşktan kaçarsan hayattan hiçbir tat alamazsın . Romeo ölmeli , Titanik batmalı , aşk herşeye rağmen yaşanmalıdır.
Edebiyat bir sızlanma sanatıdır. Oysa doğada sızlanmaya yer yok . Herşey tabi olduğu kanunlara uygun yaşanır. İlahi adalet bir yalan , eşit değiliz , eşit şartlarda yaşamayacağız . Tüm sızlanmalarınızı ve histerilerinizi öldürün. Çabalamaktan başka çareniz yok . Mucizeleri unutun . Yazılı, görsel ve sosyal medyada gördüğünüz ve özendiğiniz hayatları unutun. Daha iyi veya daha kötü yaşam yok . Her kimseniz ve her ne yaşıyorsanız sizin tek gerçekliğiniz o ... Kendinizi ve gerçekliğinizi kabullenmekten başka çareniz yok. Tüm duaları ve sızlanmaları unutun . Yeni doğan yavru geyikleri öldürüp yiyen yırtıcıların dünyası bu . Tüm medeniyet bir illüzyon .. Dişlerinizi kaderinize geçirin . Av olmayı bekleyen sızlanmaktan başka birşey yapmayan asalaklar olmaktan vazgeçin .. Gidin ve her ne istiyorsanız alın . Zengin mi olmak istiyorsunuz ölü gibi çalışın bunun için , akıllı mı olmak istiyorsunuz okuyun, araştırın öğrenin . Haksızlığa mı uğradınız isyan edin ! Bileyin dişlerinizi . Gücünüzü toplayın . Ve her ne istiyorsanız gidip alın. Bundan başka çareniz yok..
Siz kötüsünüz diye ben iyi niyetlerimden , Doğru bildiklerimden vazgeçecek değilim . Siz kıymet bilmiyorsunuz diye ,ben kendime sırt dönecek değilim . Siz isyan edersiniz , ben şükür bilirim . Siz kahredersiniz , ben sabır derim . Siz insanlarda menfaat ararsınız . Ben ise samimiyet . Anlamadığınız gerçeklerimi size tekrar tekrar anlatacak değilim . Siz yanlışlarınızın keyfini sürün , ben yalnızlığımın . Halimden şikayetçi değilim .
Var Bir hayalimiz ☘️