Edebiyat bir sızlanma sanatıdır. Oysa doğada sızlanmaya yer yok . Herşey tabi olduğu kanunlara uygun yaşanır. İlahi adalet bir yalan , eşit değiliz , eşit şartlarda yaşamayacağız . Tüm sızlanmalarınızı ve histerilerinizi öldürün. Çabalamaktan başka çareniz yok . Mucizeleri unutun . Yazılı, görsel ve sosyal medyada gördüğünüz ve özendiğiniz hayatları unutun. Daha iyi veya daha kötü yaşam yok . Her kimseniz ve her ne yaşıyorsanız sizin tek gerçekliğiniz o ...
Kendinizi ve gerçekliğinizi kabullenmekten başka çareniz yok. Tüm duaları ve sızlanmaları unutun . Yeni doğan yavru geyikleri öldürüp yiyen yırtıcıların dünyası bu . Tüm medeniyet bir illüzyon ..
Dişlerinizi kaderinize geçirin . Av olmayı bekleyen sızlanmaktan başka birşey yapmayan asalaklar olmaktan vazgeçin ..
Gidin ve her ne istiyorsanız alın . Zengin mi olmak istiyorsunuz ölü gibi çalışın bunun için , akıllı mı olmak istiyorsunuz okuyun, araştırın öğrenin . Haksızlığa mı uğradınız isyan edin ! Bileyin dişlerinizi . Gücünüzü toplayın . Ve her ne istiyorsanız gidip alın. Bundan başka çareniz yok..