NİKOLAS

NİKOLAS
@Nikolass
𑣲𝐆
Ee kitap filan okurmusun ? Tabi çok severim Sefiller hakkında ne düşünüyorsun? Allah yardımcıları olsun
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çocukluğum sokaklarda geçti , Girmediğim ortam takılmadığım insan kalmadı , kolpadan dostluk arkadaşlık yapmayın . Kimin kim olduğunu görüyorum , yapılan iyiliklerde kötülüklerde aklımda , vefaysa vefa kinse kin Vicdanım zerre titremez .🖋️
"Öfkeyle giden bir insan tekrar geri dönebilir " "Ama gülerek giden bur insan ,birdaha dönmemek üzere hazırdır."
Yeni yıl yaklaşırken, Bukowski özetlemiş aslında: "Nice mutlu yıllara demeyeceğim, çünkü değişen bir şey yok. Günler aynı, insanlar aynı, yalanlar aynı, dekorlar ve sahneler aynı, kandırılanlar aynı. Ve yine aynı olacak; sahte kahkahalar, sıra dışı böğürmeler.. İyi kusmalar."
" Güzel konuşmak, ince düşünmek, halden anlamak, sevmek, düşeni kaldırmak, ağlayanı güldürmek , sarılmak, Hep bedava biliyor musunuz ?