Çok naif bir yazı dili ve konusu var. Gerçekten sakin ve sizi yormadan ilerliyor. Açıp açıp okumalık bir kitap oldu benim için.
Ayrıca duygu ayrımını da çok güzel anlatmış yazar.
Gurur ve ÖnyargıJane Austen · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202598bin okunma
Yazarın dilini ve akıcılığını çok seviyorum fakat kitap benim için fazla rahatsız edici kelime doluydu. Çok zengin olan ve hayatın heyecanını bir süre sonra kaybeden ana karakterimiz ilginç olaylar silsilesi ile bunu yeniden buluyor. Çok benlik değildi.
Olağanüstü Bir GeceStefan Zweig · Girdap Kitap Yayınları · 2020171,9bin okunma