Başı yorucu ortası sıkıcı sonu tesadüf bir kitap. Kitabin tasvirleri, betimlemeleri, anlatımı güzel ve etkileyiciydi. 2ruh biri iyi biri kötü. Insanoğlu özgür istedigini arkadaş seçmekte ama masum kalmak kötü arkadaşla zordur. Aslında yazar megoloman kişiliklidir sonunda farkına varır kahramanıyla birlikte. Şans mı yoksa uğursuzluk mu? Çocuklukta dedesinin görmek istemediği bir çocuk büyüyünce kendini herkes görsün diye güzel kalmak ister.