Vaktimiz olduğunu düşünerek her şeyi erteliyoruz iyiliği mutluluğu sevinci sevdiğimize onu sevdiğimizi söylemeyi... fakat zamanımızın az olduğunu bir şekilde öğrendiğimizde o küçücük zamana çaresizce her şeyi sığdırmaya çalışıyoruz keşke biraz İçimizden geldiği gibi yaşasak