Halil Cibran' dan "Ermiş ", "Ermiş'in bahcesi", "Deli "ve birkaç kitabı daha okudum. Tüm okuduklarım içinde sanırım "Tebessüm ve Gözyaşını" diğerleri kadar sevemedim gibi .Yine aynı üslup hikayelerle güzel mesajlar veren bir kitap asla kötü diyemem lakin diğerlerinden aldığım lezzeti alamadım.Yine de kütüphanemde serinin arasında ki yerini aldı.
"Sevgi, bir insanın kalbine kederle neşe katarken, cahillik de ona ilmin yollarını ögretir."Acı ve cehalet, engin bir sevince ve ilime yönlendirir çünkü Yüce Varlık, güneşin altındaki hiçbir şeyi boşuna yaratmamıştır.