Nilozof

Nilozof
En büyük hayalim çocuklarıma güzel eserlerle dolu bir kütüphane miras bırakabilmek...
Yuksek lisans/Finans
İstanbul
İstanbul, 8 Nisan
241 okur puanı
Ağustos 2017 tarihinde katıldı

Nilozof

, bir kitap okudu
Puan vermedi·77 syf.··
22 saatte okudu
·
2021 43. kitabı
Halil Cibran
7.4/10 · 3.817 okunma
Reklam
Tebessüm ve Gözyaşı
Puan vermedi·77 syf.··
2021 43. kitabı
·
22 saatte okudu
·
Okunma: 16 Nisan 2021 00:19
Halil Cibran' dan "Ermiş ", "Ermiş'in bahcesi", "Deli "ve birkaç kitabı daha okudum. Tüm okuduklarım içinde sanırım "Tebessüm ve Gözyaşını" diğerleri kadar sevemedim gibi .Yine aynı üslup hikayelerle güzel mesajlar veren bir kitap asla kötü diyemem lakin diğerlerinden aldığım lezzeti alamadım.Yine de kütüphanemde serinin arasında ki yerini aldı.
Tebessüm ve GözyaşıHalil Cibran · Venedik Yayınları · 20213,817 okunma
"Sevgi, bir insanın kalbine kederle neşe katarken, cahillik de ona ilmin yollarını ögretir."Acı ve cehalet, engin bir sevince ve ilime yönlendirir çünkü Yüce Varlık, güneşin altındaki hiçbir şeyi boşuna yaratmamıştır.
Sayfa 43 - Venedik Yayınları·Kitabı okudu