Bu adamın sırtı da uyuyor işte.Benimle aynı hızda önümde yürüyen bu insan tüm varlığıyla uykuya dalmış.Bilinçsizce uyuyor.Uyuyor,çünkü hepimiz uyuyoruz.Hayat bütünüyle düştür.O da bilinçsiz halde yaşıyor.Ne yaptığını,ne istediğini, ne bildiğini kimse bilmiyor.Yazgı’nın büyümeyen çocukları olarak,hayatı uyuyoruz.