Nina

Okuduğuma pişman olduğum kitaplar
not: genel olarak çok sıkıldığımdan bahsediyorum. öncelikle, benim için bir kitapta -taciz tecavuz vb şeyleri dahil tutmaksızın- en önemli olan şey o kitabı okurken sikilmamamdir. çünkü keyif almak ve kafami dağıtmak için okuduğum kitaplarda sıkılınca hiçbir anlamı kalmıyor. ve ben asagidaki kitapları okurken COK SIKILDIM. °Genç Elitler °Bir Karanlık Pencere bunu çoğu kişi çok begeniyordu ama okurken hiç bişi anlamadığım için COK SIKILDIM sınıfa her bu kitapla girdiğimde hala bitmedi mi diyorlar. nefret ediyorum senden. °Hapishane Şifacısı ben bunu ilk okuduğumda on vermiştim sonra @fantasticokur okuyup bayilinca reread yapayım dedim aman Allahım bu ne böyle. kitap asla akmiyor. ben sonunu okurken oha demiştim ilk okuduğumda şu an sonunu bilerek okuduğum için ortalar çok sıkıcı geçiyor hicbisi olmuyor keşke ikinci kez okumasaydim bir de ikinci kitabı var of. bu kadar sanırım bye
Gönderi kullanım dışı
Elif isimli okura yanıt verildi
Nina
Dahası karakter gelişimi yoktu ve klişeler abidesiydi. ters köşeye gelince, ters köşe dediğiniz yerin neresi olduğunu bile anlamadım
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Okuduğuma pişman olduğum kitaplar
not: genel olarak çok sıkıldığımdan bahsediyorum. öncelikle, benim için bir kitapta -taciz tecavuz vb şeyleri dahil tutmaksızın- en önemli olan şey o kitabı okurken sikilmamamdir. çünkü keyif almak ve kafami dağıtmak için okuduğum kitaplarda sıkılınca hiçbir anlamı kalmıyor. ve ben asagidaki kitapları okurken COK SIKILDIM. °Genç Elitler °Bir Karanlık Pencere bunu çoğu kişi çok begeniyordu ama okurken hiç bişi anlamadığım için COK SIKILDIM sınıfa her bu kitapla girdiğimde hala bitmedi mi diyorlar. nefret ediyorum senden. °Hapishane Şifacısı ben bunu ilk okuduğumda on vermiştim sonra @fantasticokur okuyup bayilinca reread yapayım dedim aman Allahım bu ne böyle. kitap asla akmiyor. ben sonunu okurken oha demiştim ilk okuduğumda şu an sonunu bilerek okuduğum için ortalar çok sıkıcı geçiyor hicbisi olmuyor keşke ikinci kez okumasaydim bir de ikinci kitabı var of. bu kadar sanırım bye
Gönderi kullanım dışı
Nina isimli okura yanıt verildi
Nina
Bir de ben bu kitabı ikincisiyle almıştım ya 😣😓
Okuduğuma pişman olduğum kitaplar
not: genel olarak çok sıkıldığımdan bahsediyorum. öncelikle, benim için bir kitapta -taciz tecavuz vb şeyleri dahil tutmaksızın- en önemli olan şey o kitabı okurken sikilmamamdir. çünkü keyif almak ve kafami dağıtmak için okuduğum kitaplarda sıkılınca hiçbir anlamı kalmıyor. ve ben asagidaki kitapları okurken COK SIKILDIM. °Genç Elitler °Bir Karanlık Pencere bunu çoğu kişi çok begeniyordu ama okurken hiç bişi anlamadığım için COK SIKILDIM sınıfa her bu kitapla girdiğimde hala bitmedi mi diyorlar. nefret ediyorum senden. °Hapishane Şifacısı ben bunu ilk okuduğumda on vermiştim sonra @fantasticokur okuyup bayilinca reread yapayım dedim aman Allahım bu ne böyle. kitap asla akmiyor. ben sonunu okurken oha demiştim ilk okuduğumda şu an sonunu bilerek okuduğum için ortalar çok sıkıcı geçiyor hicbisi olmuyor keşke ikinci kez okumasaydim bir de ikinci kitabı var of. bu kadar sanırım bye
Gönderi kullanım dışı
Nina
Aynısı aynısıı Genç Elitler de serinin devamı toparladı hadi neyse ama sen Bir Karanlık Pencere 😡😡 o kadar çok dediler ki “sen hala bunu mu okuyorsun” diye🙄😵‍💫