Irmak Malakoğlu

9/10
·376 syf.··
2022 2. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 08 Ocak 2022 20:32
Şafağı Ör -Elizabeth Lim #kitapyorumu 9/10 4,5/5⭐⭐⭐⭐ 🪡"Rüzgarı yakala,"diye fısıldadım "Hiç uçmayan bir uçurtmaya dönme." Erkeklerin üstün görüldüğü bir dönemde ünlü bir terzinin kızı olan Maia Tamarin ailede terzilik mesleğini devam ettirebilecek tek kişidir.Çünkü 2 abisi savaştayken ölmüştür ve diğer abisinin ise terzilik yeteneği yoktur.Bir gün babasına İmparatorluk Terzisi olmak için yapılan yarışmadan bir teklif geliyor.Fakat babası artık yaşlandığı için yarışa katılamıyor ve bunun üstüne Maia da abisinin kılığına girerek yarışmaya gidiyor. Selam arkadaşlar ️ bugün 2022'nin ilk kitap yorumuyla açılışı yapacağım. Kitap çok güzeldi fakat sınav haftasından dolayı dün anca bitirebildim.Kitap bir Mulan retellingiydi Kitap aşırı akıcıydı her karakteri sevdim(İmparator Khanujin ve Leydi Sarnai hariç, gerçi Leydi Sarnai'yi az çok anlayabiliyorum) Ah Edan...Bir karakter nasıl bu kadar güzel kurgulanabilir, gerçekten onun olduğu kısımların ultra-akıcı olduğu gerçeği de var tabii Kitap asya kültürünü, fantastik ve romantiği çok güzel bir şekilde harmanlanmış.Kitap benim için net 2.Kısımda başladı, gerçekten Maia ve Edan'ın yolculuğunu hiç ama hiç sıkılmadan okudum,biraz daha devam etseydi de aynı heyecanla okurdum bundan adım gibi eminim. Maia ve Edan arasındaki ilişki kalp eritecek, yüzünüzde kocaman bir tebessüm oluşturabilecek türdendi,slow burn romance olması zaten ikisini sevmem için ayrı bir nedendi.Zaten ilişkilerin yavaş yavaş ilerlemesi daha gerçekçi geliyor bana,aksi çok oldu bittiye getiriliyor gibi oluyor bence. O 1 puana gelecek olursak da kitabın sonu heyecanlı bir yerde bitti, birkaç sayfa daha devam edebilirdi.İkinci kitabı heyecanla bekliyorum Fantastik ve romantik sevenlere bu kitabı gözüm kapalı öneririm.
Şafağı ÖrElizabeth Lim · Yabancı Yayınları · 20211,139 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
9/10
·464 syf.··
2021 5. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 23 Aralık 2021 16:10
Merhaba arkadaşlar iyi akşamlar, nasılsınız? Yalancılar ve Yabancılar'ın yorumunu yapma vakti geldi Öncelikle bu, okuduğum ilk Emre Gül kitabıydı ve size şunu söylemeliyim ki yazar benden tam not aldı. Kitap HARİKAYDI! Konusu,karakterleri,kurgusu her şeyiyle harikaydı.Sanki okurken siz de orada olayları yaşıyor gibi hissediyorsunuz. Yazar biraz genç kurgu,biraz gizem, biraz polisiye,biraz romantik,biraz komedi,biraz dram türlerini harmanlayarak müthiş bir kitap yazmış. Gelelim karakterlere Peri'yi okurken onunla birlikte yaşadım herşeyi sanki. O üzüldüğünde ben de üzüldüm, sevindiğinde sevindim, korktuğunda korktum, sinirlendiğinde sinirlendim.Ona sarılmayı çok istedim, zorba insanların saldırıları gerçekten acımasızca ve bir o kadar yıpratıcı Ekin,keşke seni daha fazla görseydim kitapta.Zaten giriş kısmı Ekin ile ilgiliydi fakat sonrasında sanki yok gibiydi.Umarım ikinci kitapta daha fazla okurum. Sıra geldi Bade'ye,okurken sinir krizi geçirdiğim bir karakterdi fakat arada güldüm.Peri'ye yaptıkları ondan nefret etmem için yeterli bir sebep.Sonda ondan yardım istemesine de anlam veremedim Arkadaşlar Yekta ile ilgili birşey söylersem spoiler olacağı için pas hakkımı kullanıyorum Kitapta postitle işaretlediğim çok yer var,onlar içinde ayrı bir gönderi paylaşacağım. Kitap aşırı akıcıydı,özellikle son 100 sayfasını okurken heyecandan kalbim göğüs kafesime tekme atmış gibi hissettiğim yerler bile oldu. Cesedin kime ait olduğunu kitabın sonuna kadar anlayamadım ve kitap en can alıcı yerde bitti,sonu ile ilgili 1001 teorim var.İkinci kitabını sabırsızlıkla bekliyorum Evet arkadaşlar bir sonraki yorumda görüşmek üzere
Yalancılar ve YabancılarEmre Gül · Ren Kitap · 20213,996 okunma
9/10
·272 syf.··
2021 2. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 05 Aralık 2021 00:00
Bir kitap yorumuyla daha karşınızdayım.Tam kışın okunabilecek, çerezlik bir kitaptı.Sophie'nin ailesindeki o sıcaklığı,samimiyeti,sevgiyi hissetmemek elde değildi, böyle bir aileyi okumak içimi ısıttı,Efsane Dörtlüyü ve onların diyaloglarını okuduğum her an mutlu oldum. Gelelim randevulara,her biri birbirinden eğlenceli olan 10 kör randevuyu okudum,özellikle 2.randevuda bolca kahkaha attım.Fakat favorim 4.ve 10.randevuydu(Kıl payı fark ile 10.randevu galiba),kafa dağıtmak ve eğlenmek için gayet güzel bir kitaptı ️ Neyse biraz daha anlatırsam spoilerlı olacak,Bir sonraki yorumda görüşmek üzere
10 Sürpriz RandevuAshley Elston · Yabancı Yayınevi · 2021952 okunma
ATEŞTE YANMAYA HAZIR OLUN
10/10
·492 syf.··
Beğendi
·
2021 4. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 09 Aralık 2021 00:00
Selam arkadaşlar️ nasılsınız? Bugün size yepyeni bir kitap yorumuyla geldim. Öncelikle müzik bağımlısı biri olarak şunu söylemek istiyorum:KİTAP HARİKAYDI! BAYILDIM! Başta M.Rise'ın anlatım şekli için biraz şüphe etsem de iyi ki kitabı almışım,iyi ki kitabı okumuşum.Kitap aşırı akıcıydı, rs'den çıkmak için okunabilir,ve kitabı okurken hiç sıkılmadım her bölümünde(hatta her sayfasında) aşırı heyecanlı veya eğlenceli olaylar oldu(27 ve 28.bölüm özellikle). Hani genelde baş karakterlere daha çok önem verilir,yan karakterler harcanır ya,bu kitapta öyle bir şey olmadı (hatta kitabı bir çok karakterden okuyoruz).Ve bu kitaba 10 puan vermemin sebeplerinden sadece bir tanesi. Gelelim karakterlere:Maya aşırı güçlü,özgür ruhlu bir karakterdi,böyle bir kadın okumaktan cidden keyif aldım.Bora'ya ilk sayfalarda pek ısınamadım fakat bölümler ilerleyince onu da çok sevdim. ATEŞ TWİNS SUPREMACY Uygar'ı da Alar'ı da çok sevdim.Alar'ı okurken çok güldüm,çok eğlendim, Uygar'ı okurken ise onun zekasına,dikkatli tavrına hayran oldum. Efra'yı bazı yerlerde aşırı gıcık oldum,onun yerine ben utandım ama sevdim,onunla Uygar'ı shipliyorum. Deren'i çok okuyamadık ama badass karakterinden dolayı onu da sevdim. İkinci kitabını sabırsızlıkla bekliyorum
Müzik
Sesini DuyurM. Rise · Ephesus Yayınları · 20202,692 okunma
Aynı Yıldızın Altında (The Fault in Our Stars)
10/10
·320 syf.··
Beğendi
·
2021 1. kitabı
·
522 günde okudu
·
Okunma: 20 Kasım 2021 21:19
Kitap gerçekten beklentimin çok çok üzerindeydi ve yazar da beni hayal kırıklığına uğratmadı. Dili sade ve akıcıydı,gelelim konusuna Hazel Grace Lancaster 3 yıldır kanser ile savaşan bir kızdır,bir gün diğer Gus Waters isimli bir çocukla tanışır (Gus da kemik kanseri olduğu için bir bacağı protez),Kısacası kitap bu iki gencin aşkını anlatıyordu. Kitabı çok beğendim,kitap genç kurgu diye geçse de kanser gibi ciddi bir konuyu ele aldığı için genç kurgu gözüyle bakamadım kitaba.Kitap genel anlamda romantik ve duygusal bir kitaptı,yazar aralarındaki o aşkı hissettirebildi,sonunda çok agladığım bir kitaptı.Herkese tavsiye ederim ️
Aynı Yıldızın AltındaJohn Green · Pegasus Yayınları · 201726bin okunma