Nisa Varışoğlu

Nisa Varışoğlu
@Nisa007
"Uzaklar güzel Ama onlardan yakın evim,iki göz odadan" "Tahir olmak da ayıp değil Zühre olmak da hatta sevda yüzünden ölmek de ayıp değil..."
"Pis cadı,hiçbir kadın bana böyle bir söz söyleyemez" diye koşuyor... "Bundan sonra hazırlan,söyleyecekler" diyerek,koşuyorum...
Sayfa 57·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Biliyorum... kızlar evlenirken kız olmalı... olmazlarsa çok fena olur...kızlar el değmemişliklerini,kullanılmamış olduklarını ancak böyle kanıtlayabilirler sahiplerine... Erkekler ilk olmak isterler,ilk ve tek,yalnız onu tanısın,başkalarını bilmesin,en iyi o sansın isterler... Onların zevk almaları gerek,biz almamalıyız,biz yalnızca onlara zevk vermeliyiz,verirken de damgalanmalı,itilip kakılmalıyız...
Sayfa 52·Kitabı okudu
Annemi düşündüm,her gittiği yerden eve koşa koşa,kan ter içinde gelişini,üstüne bir şey alabilmek için babama yalvar yakar oluşunu... Babam dövmüyor...evet...ama o yüzünün ifadesi dayaktan beter... Hepimiz onun elinde esiriz...evet. Onun parası var.
Sayfa 46·Kitabı okudu
Hiç kimsenin,kimseye hayvan gibi davranmaya hakkı yok,sen onun malı değilsin.
Sayfa 46·Kitabı okudu
Gökte herkesin bir yıldızı olduğu doğruysa,benimki çok uzakta,karanlık ve pek önemsiz bir şey olmalıdır. Belki de benim hiç yıldızım yok!
Sayfa 59·Kitabı okudu