Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Biliyorum... kızlar evlenirken kız olmalı... olmazlarsa çok fena olur...kızlar el değmemişliklerini,kullanılmamış olduklarını ancak böyle kanıtlayabilirler sahiplerine... Erkekler ilk olmak isterler,ilk ve tek,yalnız onu tanısın,başkalarını bilmesin,en iyi o sansın isterler... Onların zevk almaları gerek,biz almamalıyız,biz yalnızca onlara zevk vermeliyiz,verirken de damgalanmalı,itilip kakılmalıyız...
Annemi düşündüm,her gittiği yerden eve koşa koşa,kan ter içinde gelişini,üstüne bir şey alabilmek için babama yalvar yakar oluşunu... Babam dövmüyor...evet...ama o yüzünün ifadesi dayaktan beter... Hepimiz onun elinde esiriz...evet. Onun parası var.