"Bil ki, bir gün geriye dönüp baktığında yaptıklarınla değil, yapamadıklarına pişman olacaksın. O yüzden durma, dudaklarını arala, içinde tuttuğun ne varsa 'bağırırcasına fısılda' ... "
Tüm canlarını kaybetmiş bir oyun karakteri gibi hissediyorum, oyunun sonunda en başa dönmek zorunda kalmış gibi, üstelik şimdi hiç kimsesiz, üstelik şimdi tek başıma...