NT

NT
@Nisa_nurtgl
Sert insanların naif olan kısmı, cömertlikleridir. NT
Reklam
"Her günah, manevi ölüm sebebidir."
Sokağa çıkmış feryat eder insanlar, Peki ya sessiz, meyus kaldırımlar. Kapıya dayanmış alelacele para ister alacaklılar, Fakirin akibeti sefalet çalışmayıp ne yapacaklar. NT
Ne olacak benim bu halim, ne oluyor bana, ne yapıcam ben; artık bıktım. Belki de bıkmamışımdır ne yapacağımı bilmemekten geliyordur bu yorgunluk. Sebebi önemli değil diyorum bazen bedbahtsın işte. Ama olmuyor. Çünkü ben mutluluğu beni bu hale getirende arıyorum.