Nisaa

Nisaa
Okudukça İnsanız

Nisaa

, bir kitap okudu
10/10
·256 syf.·
Beğendi
·
2020 10. kitabı
Sabahattin Ali
8.2/10 · 209,1bin okunma
Reklam
Ay! Yağmur yağıyor, bence hava hoş! Senin şemsiyen var mı? Ahmet Cemil başıyla işaret etti. " Öyle ise ikimiz bir şemsiye ile idare ederiz, benim şemsiyeme kendim zor sığıyorum ama varsın sol tarafım ıslanıversin.."
“Işıklı, mai bir semanin baran-ı elması altında, doğmasını beklediği ümit güneşini görmeye çalışarak; derin, uzun bir avunma uykusuyla uyu!.. “
“Neden gizli ağlıyorsun? Madem ki senin ağlanacak şeyin var, ne için birlikte ağlamayalım?..”
“İnsanlar tuhaftır. Fena bir şey yapmakta olduklarını hissedecek olurlarsa mutlaka evvel vicdanlarını susturacak bir sebep bulurlar.”
Reklam