📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Açıkçası, karanlığın kötü bir şöhreti var. İnsanlar onu hep nahoş şeylerle özdeşleştiriyorlar, ama o sadece başka bir -daha karanlık olsa da- parlaklık biçimi. Işığa olduğu kadar ona da ihtiyacımız var. Karanlık olmasaydı, her şey solar ve ölürdü. Uyku, rahatlama, enerji, büyüme olmazdı. Gece bize günün zorluğuna dayanma gücü veriyor. İyi bir uyku çektikten sonra neden kendimizi yenilenmiş ve enerji dolu hissettiğimizi hiç düşündün mü?"