Eveet kargalar meclisi kitabı
Öncelikle belirtmek isterim ki bu kitap benim bu serideki favorim oldu, aşırı beğendim. Özellikle Kaz Brekker favori karakterim oldu.
Neyse kitaptan bahsetmek gerekirse kitapta herşey aşırı iyi bir biçimde kurgulanmış ve asla sıkmayan bir anlatım kullanılmış. Ve sonu o kadar iyi bir şekilde bitirilmiş ki hemen ikinci kitabı okumak istiyorsunuz. Kitaptaki haritaların verilmesi cidden çok beğendiğim bir konu. Kitapta Kaz Brekker'ın hastalığı, İnej'in becerileri,grisha dünyası,drükselle dünyası olsun hepsini çok beğendim, tek kelimeyle müthişti.
SROİLER ALARMII
Evet bundan sonrası spoilerli olacak uyarı!!
Şu yas yok cenaze yok olayı benimok hoşuma gitti ve Nina'nın grisha gücünü kullanımını çok beğendim ama özellikle Kaz'ın İnej'i tekneye taşıdığı sahneyi unutamadım yani mükemmel bir kitaptı tavsiye ederim okuyun!!!!!!!