"Kalbimin atma nedeni sensin ve seni hak etmiyor olsam bile hak ettiğin adam olabilmek için ölene kadar elimden gelen her şeyi yapacağım.
Şimdiye kadar bu konuda berbat bir iş çıkarmış olabilirim ama kendimi sana kanıtlayacağım.”
Yalanın tadı dünyadaki hiçbir şeye benzemiyordu.
Dilde bıraktığı tat kül gibiydi ama daha yakıcıydı; eğer bir kokusu olsaydı keskin, çürük ve akla gelebilecek tüm iğrenç sıfatlarla tanımlanabilirdi.
Söylenmemiş gerçekse bambaşka bir belaydı.
Tadı ya da kokusu yoktu. Hemen fark edilebilecek ya da birinin yüzüne bakınca hemen görülebilecek bir şey değildi.
İçimde, çok derinlerde bir şeylerin eksik olduğuna dair bir histi.