Babamı hiç sormadım. Annemle aramızda babam hakkında hiç konuşmadık. Bir kere bile. Bu tuhaf gelebilir, ama gerçek. Annem, kendisine babam hakkında soru sormuş olsaydım, bana anlatacağını söyledi; ama açık konuşmak gerekirse bu gereksiz bir soru olurdu. Yani benim için o kadar önemsizdi. Annem beni çok seviyordu ve ben de aynı şekilde onu çok sevdim ve bu ikimiz içinde yeterli gibiydi.