Nisa

Nisa
@Nismav
Sonsuzluk ve ötesine
Hatay, 2 Aralık 2002
28 okur puanı
Mayıs 2019 tarihinde katıldı
Reklam
Gece o kadar güzel ki, faydalanmamak cinayet sayılır.
Sayfa 10
Babamı hiç sormadım. Annemle aramızda babam hakkında hiç konuşmadık. Bir kere bile. Bu tuhaf gelebilir, ama gerçek. Annem, kendisine babam hakkında soru sormuş olsaydım, bana anlatacağını söyledi; ama açık konuşmak gerekirse bu gereksiz bir soru olurdu. Yani benim için o kadar önemsizdi. Annem beni çok seviyordu ve ben de aynı şekilde onu çok sevdim ve bu ikimiz içinde yeterli gibiydi.
Sayfa 28
Reklam