Koku gerek verdiği toplumsal mesaj gerek olay örgüsü bakımından oldukça enteresan bir kitap. Benim açımdan tek sorunu - belki çeviriden kaynaklı- uzun tasvirler ve olay akışının yavaş ilerlemesiydi. Buna rağmen kitabı bitirdiğimde kitaba hayran kalmaktan kendimi alamadım. Yazarın yaratıcılığı ve kitapta maruz bırakıldığımız mesajlar beni oldukça etkiledi. Bir kitaptaki tasvirlerden sıkılıp aynı zamanda o kitaba hayran kaldığım hiç olmamıştı koku benim için böyle bir kitap oldu :)