Kesinlikle herkesin okuması gereken bir kitap. Ben bu kitaba ilk başladığımda sıkılıp bırakmıştım ama yapmasaymışım keşke ikinci defa başladığımda sonuna kadar geldim . İlk kısımlar biraz sıkıcı gelebilir. Ama anlatış biçimi çok güzel. Duygular çok güzel yansıtılmış
Yeraltından NotlarFyodor Dostoyevski · Can Yayınları · 2025159,8bin okunma