reelni hrûza

reelni hrûza
@Nitimur
Seni de germiyor mu yaşam
Bunları ben de biliyorum.Ama başka bir şey olduğunu da biliyorum.Ufacık bir şey.Açıklayamıyorum onu.Hiç kimseye.İşte,yavaşça suyun dibine doğru,korkuya doğru kayıyorum.
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
İnsan yalnız yaşayınca,bir şey anlatmanın bile ne olduğunu unutuyor.
Şimdi kimseyi düşünmüyorum;sözcükleri bulmak için bile çabalamıyorum.Kimi zaman hızlı,kimi zaman yavaş,bir şeyler akıyor içimde:dokunmuyorum,bırakıyorum gitsin.Sözcüklere bağlanamadığım için,düşüncelerim çoğu zaman karmakarışık.
Bense yalnız,yapayalnız yaşıyorum.Kimseyle konuşmuyorum,hiç kimseyle.Tek bir bağlantım yok.
Sözgelimi,ellerimde bir değişiklik var.Pipomu ya da çatalımı tutuşum değişti.Belki de çatal elime yeni bir biçimde geliyor;bilmiyorum.Biraz önce,odama girmek üzereyken olduğum yerde kaldım;avucumda,kişiliği varmışçasına dikkatimi çeken soğuk bir nesnenin varlığını duydum.