Bunları ben de biliyorum.Ama başka bir şey olduğunu da biliyorum.Ufacık bir şey.Açıklayamıyorum onu.Hiç kimseye.İşte,yavaşça suyun dibine doğru,korkuya doğru kayıyorum.
Şimdi kimseyi düşünmüyorum;sözcükleri bulmak için bile çabalamıyorum.Kimi zaman hızlı,kimi zaman yavaş,bir şeyler akıyor içimde:dokunmuyorum,bırakıyorum gitsin.Sözcüklere bağlanamadığım için,düşüncelerim çoğu zaman karmakarışık.
Sözgelimi,ellerimde bir değişiklik var.Pipomu ya da çatalımı tutuşum değişti.Belki de çatal elime yeni bir biçimde geliyor;bilmiyorum.Biraz önce,odama girmek üzereyken olduğum yerde kaldım;avucumda,kişiliği varmışçasına dikkatimi çeken soğuk bir nesnenin varlığını duydum.