KN

İnsan yüzü içerideki tüm acıyı olduğu gibi ifade etseydi, içerideki tüm işkence ifadeye yansısaydı ne olurdu? Hala birbirimizle konuşabilir miydik? Yüzümüzü ellerimizle saklamadan ağzımızı açabilir miydik? Duygularımızın yoğunluğu yüz çizgilerimizden okunabilseydi, yaşam kesinkes olanaksız olurdu.
Sayfa 18·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Başkasının acısını anlamaya çalışmak, her şeye karşın, insanın kendi acısını azaltmaz. Böyle bir durumda karşılaştırmanın anlamı yoktur, çünkü acı dışarıdan gelecek hiçbir şeyin rahatlatamayacağı içsel bir yalnızlık durumudur
Sayfa 17·Kitabı okudu
Yaşıyorum çünkü ne dağlar gülmeyi ne solucanlar şarkı söylemeyi biliyor.
Sayfa 16·Kitabı okudu
Xwezi xesû nebana, bûk bi dilê xwebana, qirc qirc benîştê xwe bicûtana.
Sayfa 325·Kitabı okudu
AŞK kendinden vazgeçme halidir, kendi benliğini ezmeden “BİZ” olabilme halidir.
Şiir