Yine kalemine üslubuna hayran olduğum sevgili Ayşegül Çiçekoglu'nun kitabını bitirmenin hüznünü yaşıyorum. İlk sayfalardaki hüzün ilerleyen sayfalarda kendini merak,kızgınlık ve heyecana birakti . Olay örgüsü ve karakterler beni fazlasıyla tatmin etti. Kaleminize sağlik #aysegulcicekoglu
Yine ne yazsa okurum diye çok sevdiğim yazarımın kitabını okuma fırsatı buldum. Selvi hanımın kalemi uslubu kendine özgü. Miço ile yine kalbimize dokundu. Emeğinize sağlık #selviatici