Hepimiz acılarla doluyuz.Acı ve üzüntü ikinci varlığımız olmuş.Nefesimiz, düşlerimiz hep acıyla dolu.Övünülecek bir şey değil bu.Kimsenin gözü kör değil.İsteyerek gözlerini kapayanlar var, o kadar.İnsan, hayvanlığı kabulleniyorsa acı çekmeyi de kabullenmek zorunda.
Sayfa 67 - Anonim Yayıncılık